نوشته شده توسط : فرید حسنی

بلیط هواپیما امروزه یکی از رایج ترین بلیط هـا و ابـزار رفتن به سفر اسـت. بليط هواپيما انواع و مدل های مختلفی دارد و خیلی از مسافران تفاوت انواع بلیط های هواپیمایی را بـا هم نمی دانند و زمانی که درمورد خرید بلیط هواپیما صحبت می شود، سردرگم می شوند. زیرا خرید بلیط هواپیما ارزان امروزه یکی از دغدغه های اصلی خرید بلیط هواپیما شده است. درمقاله بلیط هواپیما آس چارترمی خواهیم بـه طور کامل بـه معرفی انواع بلیط های هواپیما بپردازیم تا بعد از مطالعـه آن بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. رزرو بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها: شما در سایت آس چارت می‌توانید از معتبرترین ایرلاین‌ها بلیط هواپیما خریداری کنید و انواع پروازهای شرکت‌های ماهان، کیش ایر، آسمان، کاسپین، تابان، وارش، معراج قابلیت خرید بلیط هواپیما دارید. ایرلاین‌ها هرکدام دارای امکانات و ویژگی‌های خاص خودشان هستند. برخی از ایرلاین‌ها خدمات بیشتری ارائه می‌دهند و برخی به طبع کمتر خدمات به مشتریان ارائه خواهند کرد. همچنین برخی از این پروازها قیمت پایین‌تر داشته و برای مسافرین به‌صرفه‌تر است. شما در آس چارت می‌توانید به لیست کاملی از تمام ایرلاین‌ها در مسیر پروازی مورد نظر دست پیدا کنید. خرید بلیط هواپیما چارتری به شما حق می ‌دهیم که قبل از خرید بلیط هواپیما از مزایای سفر با هواپیما بیشتر بدانید. به‌همین ‌دلیل در این بخش به ‌اختصار برایتان از مزایای سفر با هواپیما می ‌گوییم تا با خیال راحت بلیط هواپیما بخرید: صرفه‌جویی در زمان رسیدن به مقصد امنیت بیشتر نسبت به اتوبوس و کشتی محیط تمیز و بهداشتی امکان بهره ‌بردن از تخفیفات متنوع همراهی محترمانه مهمان ‌داران در طول سفر سفری راحت برای افراد مسن و کودکان این‌ها تنها نمونه‌ای از مزایایی است که در سفر با هواپیما نصیب شما می ‌شود. از طرفی اگر پیش از این تجربه سفر هوایی را داشته ‌اید، باز هم هواپیما اولین انتخاب شما خواهد بود. با این حساب بهتر است روش های خرید بلیط را برایتان مرور کنیم تا بتوانید ارزان ترین قیمت بلیط چارترآس چارتر را تهیه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید حسنی

هزینه بلیط هواپیما تهران تبریز ثابت نیست و با عواملی همچون فصل سفر، کلاس پرواز، تاریخ پرواز و ایرلاین، تغییرمی ‌کند. ‏شما ‏می ‌توانید برای اطلاع از هزینه پرواز تهران تبریز به سایت آس چارتر مراجعه کنید و سپس با جستجوی مقصد و وارد ‏کردن ‏اطلاعات، از کمترین تا بیشترین قیمت بلیط تهران تبریز آس چارتر را به راحتی ملاحظه فرمایید.‏‎ در صفحه خرید بلیط هواپیما تهران به تبریز در آس چارتر به اینصورت باید اقدام کنید:‏ مبدا و مقصد وتاریخ ‏سفرتان را در کادر جست‌وجو وارد کنید.‏ سپس بلیط‌هایی که برای مقصد انتخابی شما وجود دارد در صفحه‌‌ نتایج جستجو نمایش داده ‏خواهد شد.‏ با استفاده از فیلترها در ستون سمت راست و فیلتر کردن «نوع پرواز» بر اساس «چارتری»، بلیط‌های چارتری موجود ‏برای انتخاب ‏و خرید به شما نمایش داده خواهند شد. خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی ‏ازسایت آس چارتر برای مسافران نوزاد، کودک و بزرگسال با نرخهای متفاوت صورت می پذیرد ‏در حالی که قیمت بلیط کودک و ‏بزرگسال در بلیط های چارتری و غیر قابل استرداد، برابر است.‏‎ ‎ مسافرمی بایست هنگام ثبت نام و رزرو اینترنتی بلیط چارتر نام خود را به صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد کند. امکان اصلاح ‏نام مسافر پس از خرید نهایی بلیط وجود ندارد و در صورت بروز هرگونه اشتباه در خرید آنلاین بلیط هواپیما، بلیط خریداری شده می ‏بایست کنسل و مجدداً خریداری شود. بلیط خریداری شده غیر قابل انتقال به غیر بوده و متعلق به مسافری است که مشخصاتش در ‏سیستم وارد شده است. بدین ترتیب در صورت عدم تطابق مشخصات مسافر با مندرجات بلیط هواپیما، از پذیرش مسافر اجتناب خواهد 

 


:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید حسنی

راهنمای خرید بلیط مشهد استانبول آس چارتر

هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد استانبول بصورت آنلاین مسیر راحتی پیش روی شما است. برای این کار دو مرحله را باید پشت سر بگذارید یک جستجو پرواز درآس چارتر و دو انتخاب پرواز. مرحله اول که مربوط به جستجو می باشد لیست کاملی از پرواز را که شامل ساعت حرکت، میزان بار مجاز، نوع کلاس پروازی و .. را به شما نشان می دهد بعد از این مرحله شما باید پرواز مورد نظر را بر اساس بودجه و برنامه ریزی که دارید انتخاب کنید تا به صفحه رزرو پرواز انتقال داده شوید. در صفحه رزرو باید اطلاعات لازم را در سیستم ثبت نمایید تا بلیط به نامتان صادر شود، به همین راحتی. فقط توجه کنید که در هنگام ورود اطلاعات دقت کافی را داشته باشید تا بعدا با مشکل مواجه نشوید.

 


:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید حسنی

بلیط تهران کرمان آس چارتر

در میان پروازهای چارتر کرمان، بلیط چارتری تهران کرمان یکی از پرترددترین پروازها به شمارمی ‌رود. برای خرید بلیط هواپیما چارتر تهران کرمان در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتر تهران کرمان در مسیر برگشت کافی است پروازهای کرمان تهران را به صورت رفت و برگشت در آس چارتر جستجو نمایید. چنانچه بلیط هواپیما تهران کرمان چارتر و یا بلیط هواپیما تهران کرمان چارتر موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌ آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر، می ‌توانید به بلیط هواپیما چارتر تهران به کرمان و پرواز چارتر تهران کرمان دسترسی پیدا کرده و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران کرمان چارتری نمایید.

بلیط لحظه آخری تهران کرمان

اگر قصد خرید بلیط هواپیما لحظه آخری تهران به کرمان را دارید، کافی است که از سیستم فیلترینگ آس چارتر استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری تهران به کرمان، خرید خود را به راحتی انجام دهید. شما همچنین می توانید از سایت آس چارتر بلیط لحظه آخری مشهد تهران را با کمترین قیمت با اطمینان رزرو نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید حسنی

بلیط تهران یزد آس چارتر

کافیست که پروازهای تهران یزد را به صورت رفت و برگشت در سایت آس چارترجستجو نمایید. در صورت وجود بلیط چارتر در مسیر تهران یزد، گزینه چارتر را در کنار نتایج پرواز مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر این شما می‌ توانید با اعمال گزینه پرواز چارترتهران یزد در فیلترینگ، به خواسته خود دسترسی پیدا کنید.

بلیط های چارتری در اکثر مواقع از قیمت کمتری نسبت به بلیط های سیستمی برخوردارند. این بلیط ها معمولا توسط برخی از شرکت های هواپیمایی به صورت یکجا خریداری شده و با نرخ کمتری در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. بلیط چارتری یزد نیز به همین منوال است. فقط این نکته را مورد نظر قرار دهید که اگر قصد کنسل کردن این بلیط را داشته باشید، هزینه ای به شما برگشت داده نخواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که قیمت بلیط رفت و برگشت یزد یا یک طرفه آن برای هر رده سنی یکسان است



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید حسنی

بلیط هواپیما تهران شیراز یکی از پر ترافیک ترین پروازها در کشوراست .اما دلیل آن چیست، شیراز از آن شهرهاست که طرفدارانش محدود به ایرانی ها نمی شود و گردشگران زیادی آرزو دارند تا این شهر باستانی و زیبا را از نزدیک ببینند. شیراز، شهری با بوی سرمست کننده بهارنارنج است که وسوسه همیشگی برای رزرو بلیط هواپیما و سفری چند روزه محسوب می شود. بلیط هواپیما تهران شیراز آس چارتر بهترین انتخاب برای شما میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید حسنی

قیمت بلیط هواپیما مشهد اهواز در هر روز به عوامل مختلفی بستگی دارد و در هر زمان متفاوت است. برای مشاهده قیمت روز بلیط مشهد اهواز و قیمت بلیط هواپیما اهواز مشهد را میتوانید در سایت آس چارترجستجو کنید.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید حسنی

در مسیر هوایی تهران به مشهد پروازهای زیادی با قیمت‌های متفاوت وجود دارد، پرواز های اکونومی که معمولا قیمت مصوب دارند و ارزان تر اند، بلیط‌های چارتری و بلیط ‌های لحظه آخری و پروازهای بیزینس کلاس که امکانات و خدمات بیشتری داشته و هزینه بالاتری دارند. طبق جدول نرخی که انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران در آذرماه 1400 تعیین کرده‌اند، البته این قیمت برای پروازهای اکونومی است و شامل پروازهای بیزینس کلاس نمی ‌شود و همچنین امکان تغییر در این برنامه وجود دارد بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد باید زمان حرکت خود را در سایت وارد کرده و قیمت دقیق بلیط‌ها را بررسی و مقایسه کنید. قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد برای کودکان معمولا نیم بها محاسبه می‌ شود.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید حسنی

فروشگاه اینترنتی امداد موبایل با سابقه درخشان خود در زمینه ابزار و قطعات موبایل، دارای یک مرکز کاملا معتبر تعمیرات موبایل در تهران است.

برای آموزش تعمیرات موبایل در خانه به آدرس https://emdadmobile.net/ مراجعه کنید.

این مرکز دارای مجهزترین و پیشرفته ترین ابزارهای تعمیرات موبایل است که توانایی و قابلیت تعمیر و تعویض انواع گوشی موبایل و تبلت را دارد. تخصص و تجربه چندین ساله کادر فنی تعمیرات امداد موبایل باعث شده که اصول کار بصورت تعمیرات تضمینیموبایل باشد.

به دنبال خرید قطعات با کیفیت برای موبایل خود هستید؟! فروشگاه امداد موبایل جایی است که می‌توانید هر آنچه نیاز دارید، یافته و با اعتماد خرید کنید.

تماس با امداد موبایل

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با امداد موبایل، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.  

تعمیرات موبایل

برای تعمیرات موبایل بهتر است از فرم درخواست تعمیرات موبایل استفاده کنید.

اگر سوالی دارید، شماره تماس ما در همین صفحه یا بالای سایت موجود است. 

رسیدگی به انتقادها:

اگر انتقاد یا شکایتی از امداد موبایل دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس emdadmobile.eshop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

تلفن تماس و فکس:

 

شماره تماس شیراز:

 

09178951513

 

شماره تماس تهران:

 

09129679274

 

02188653117

 

آدرس دفتر مرکزی:

تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸

تلفن تماس: 02188653117

 

دفتر شیراز:

شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 

آدرس دفتر مرکزیتهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸

ساعت مراجعه حضوری: 10 الی 18 شنبه تا پنجشنبه

تلفن تماس: 09129679274 – 02188653117

آدرس دفتر شیراز: شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09178951513

ساعت مراجعه حضوری: 9 الی 14 و 18 الی 21 شنبه تا پنجشنبه

مدیریت و صاحب امتیاز وب سایت:

خالد احراری   –   تلفن تماس 09129679274   –   ایمیل: khaled.ahrari26@gmail.com



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید حسنی

تجارت گستر فعالیت خود را بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی از سال ۱۳۷۸ شروع نمود و در طی این سالها همواره یکی از معتبرترین شرکتهای پیشرو در این حوزه است. طراحی سایت تبریز و بهینه سازی سایت در جهت توسعه کسب و کارها از طریق اینترنت جزو فعالیت های اصلی تجارت گستر می باشد و در حال حاضر نیز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل را در خدمات خود قرار داده است. تجارت گستر با ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت تبریز در زمینه های آنالیز، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار و حضور مستمر سالانه در همایش های برتر بین المللی همواره تلاش کرده است تا دانش و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهد و با طراحی حرفه ای سایت و رعایت کلیه استانداردهای سئو و افزایش ترافیک همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان در ایران ارتقاء داده است.

 
طراحی سایت امروزه نقش پررنگی را در جذب مشتری و بازاریابی اینترنتی دارد و با کمک وب سایت می توان به دنیای پول ساز اینترنت وارد شد و سهمی از این بازار را در دست گرفت.طراحی وب سایت علاوه بر گرافیک سایت و محتوای وب سایت مناسب باید در صفحه اول گوگل نیز دیده شود تا بتواند جذب مخاطب بالایی را از اینترنت داشته باشد لذا طراحی سایت با یک شرکت طراحی وب سایت  قدر و با تجربه اولین قدم در دنیای بازاریابی اینترنتی است.
 
با توجه به اهمیت طراحی وب سایت در تبریز و اهداف بعدی بازاریابی اینترنتی مانند سئو وب سایت و بهینه سازی سئو سایت ، راه اندازی باشگاه مشتریان  ، دیجیتال مارکتینگ ، حضور ، تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام  با انتخاب شرکت طراحی سایت  و ارائه دهنده خدمات جامع بازاریابی اینترنتی معتبر و با تجربه در این راه می تواند اثر گذاری چشم گیری در طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی داشته باشید.
 
برنامه ریزی قبل از اجرای پروژه طراحی سایت
 
شناخت هدف راه اندازی طراحی سایت
شناخت مخاطبین وب سایت آنالیز سایت های وب سایت
رقبا شناخت و آنالیز کلمات کلیدی وب سایت 
تهیه نقشه سایت با توجه به کلمات کلیدی انتخاب شده وب سایت
تولید محتوا مفید و مداوم با توجه به کلمات کلیدی سایت
حضور در شبکه های اجتماعی جهت معرفی طراحی وب سایت جدید
ایجاد بستری هایی در وب جهت درگیرکردن کاربران سایت


:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()